2013. október 29., kedd

11.bejegyzés *Fény derül erre-arra...*

 És hát eljött a 800-adik oldalmegjelenítés! Remélem akkora örömmel olvassátok, mint amekkora örömmel írom a blogot:)<3 És a 900-adik is! Várom az ezrediket! Meglesz, ugye?:)

*Tomo szemszöge***

- Csini vagy - dicsértem meg Jaredet, aki rockeresen pózolt a Starbucks-os sapkájában.
- Asszem, ezt el fogom lopni innen.
- Akkor még munkába állás előtt kirúgnak. Hülye ötlet - nevettem.
- Na fiúk - csapta össze a kezét Ben, a jelenlegi főnökünk - Látom felöltöztetek, munkába is állhattok - nézett ránk büszkén.
- Hát jól van - mondta Jared - De azt hiszem, hogy Jenna bealudt - mutatott a pénztáros lányra, aki fejét eldöntve horkolt.
- Jenna már a sokadik műszakját húzta le a héten, nem csoda, hogy kifáradt - mondta Ben, aztán bevitte Jennát az irodájába és egy fotelba ültette alkalmazottját - Jared, te leszel az egyik kasszás, Tomo, te pedig a másik. Ti fogjátok leadni a rendelést, nektek fognak fizetni a vevők és ti fogjátok odaadni a mennyei Starbucks kávét. Remélem mondanom sem kell, hogy a pénz csakis a kasszába vándoroljon, valamint pontosan adjatok vissza a vevőknek. - fordult komolyra a szó - Ha sikkasztatok, akkor minél hamarabb rúglak ki titeket innét és pert is fogok a nyakatokba akasztani. Szóval üdv itt, a Starbucks-ban! - "köszöntött" minket. Ha azt hitte, hogy Jareddel a monológján meg fogunk lepődni, akkor nagyot tévedett. Rámosolyogtam Jaredre, aki ezt félreértette és csábító pillantásokat küldött felém. Kezdtem kínosan érezni magam. Jared viselkedése eléggé hajazott az általa megtestesített transzfesztitáéra,
Rayon<3
akit a Dallas Buyers Club-ban játszott el. Azért a szerepért rengeteget fogyott és nagy kihívást jelentett neki Rayon, az AIDS-es transzi megformálása. Lényeg a lényeg, Ben nem félemlített meg minket, így nyugodt szívvel és normális mértékű izgalommal vágtunk bele a munkába. Beálltunk a pénztár mögé és próbáltunk NEM feltűnően viselkedni. Könnyű volt, hiszen alig pár ember lézengett kávéért. Ők is nagyon álmosak voltak. Lehető legkönnyebb feladat volt kiszolgálni őket, hiszen nem futottak sehova, nem voltak idegesek és szinte pontosan annyi aprót adtak, amennyibe került a kávé. Szóval az első napunk volt a legjobb. Olyan tíz óráig unatkoztunk Jareddel, amikor is hazaengedtek, mondván "pihenjétek ki magatokat holnapra, mert sok dolgotok lesz". Este még benéztünk Shanniehez, aki még mindig nem ébredt fel. Jared odaült az ágya mellett levő székre és úgy kezdett el hozzá beszélni, mintha velem társalogna. Elmesélte neki a mai napunkat, meg úgy mindent, ami csak eszébe jutott. Kicsit hülyén éreztem magam, amiért a kómás bátyjához beszélt, de mégis odaültem Shannon mellé, az ágyra és én is befolytam a beszélgetésbe.
- Kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz a holnapi nap - mondta Jared Shanniere nézve.
- Én is - értettem egyet. Még egy fél órát ott voltunk, aztán kiszivárogtunk a kórházból. Megint én vezettem és megint nem sikerült úgy, ahogy akartam.
- Tomo a lámpa piros! Állj már meg! - ordított Jared, aki nem szerette kidobni a pénzt az ablakon. Főleg nem büntetésért.
- Jól van, nyugi. Nem mindenki olyan jó sofőr, mint te - oktattam ki.
- Tudom, te elég béna vagy. Asszem kéne neked egy vezetőoktató. Már nem merek beülni melléd, ki tudja, hogy minek mész majd neki útközben...
- Ha ha ha. Nagyon vicces. Nem mindenki tanul gyorsan - mondtam és már nemsoká hazaértünk. A haza nekem Jared lakását jelentette, ahol nem csak ideiglenesen szálltam meg.
- Nem vagyok álmos - jelentette ki a tökkelütött haverom, vagyis Jared - Mit csináljunk?
- Lehet, hogy te nem vagy fáradt, én viszont igen - mondtam. Gyorsan letusoltam, felvettem az alsógatyám, aztán már be is nyomtam a szunyát. Reggel arra ébredtem, hogy csörög az ébresztő.
- 5:15 van. Hatra már bent kell lennünk? - kérdeztem ásítozva. Most már egy cseppet sem furcsállottam, hogy Jenna tegnap olyan holtfáradt volt. Persze kérdésemre senki nem felelt, így hát mentem felkelteni Unikornist. - Jared told ki a segged az ágyból - kérleltem. Esze ágában nem volt, hogy felkeljen, de még az sem, hogy valamilyen hangot kiadjon - Na jó. Te akartad - mondtam - Hm...De finom lesz reggelire a francia krémes...Nyami - és elindultam a konyhába. Furfangos ötletem meghozta a hatását, Jared előbb a konyhába ért, mint én és nagyban kereste a hűtőben a krémest.
- Megvan! Itt van a drágaszág! - kezdett el smeagol-osan beszélni. Hát ma úgy látszik Gyűrűk Urával indult a nap. Kiskoromban, mikor nagy menőség volt a Gyűrűk Urát nézni, úgy mondtam ki mindig a a címet, hogy Gyűrű Kúra. Persze később rájöttem, hogy helytelen ezt mondani, de a kis Tomoban megmaradtak az emlékek...
- Most, hogy reggel elrontottad a gyomrod, indulhatnánk is.
- Tomo. Még a nap sem kelt fel.
- Szerintem ezt a Starbucks-osak nagy mértékben leszarják. Hatkor nyitnak és kész - mondtam.
- Hát jó - törődött bele a sorsába és pillanatok alatt elfoglalta a lakás egyetlen fürdőjét.
- Jared engedj már be! - kiabáltam.
- Nem, órákig szoktad simítgatni a hajad. Most én akarom megcsinálni először.
- Jó, de siess. Ha fél hatig nem jössz ki, akkor betöröm az ajtót - fenyegettem. Nem hiába mondtam ilyet, mert az ágyam alatt van egy balta, ha esetleg betörnének hozzánk, akkor legyen nálam fegyver. Nem félek használni. Szerencsére tartotta a szavát és nem kellett tönkretennem az ajtót. Megcsináltam tehát én is a hajam, aztán pedig felöltöztem. Már készek voltunk mind a ketten Unikornissal és éppen azon vitáztunk, hogy ki vezessen.
- Tomo! Nem! - zárta le Jared a témát. Nem érdekelte, hogy közben felsoroltam az érveimet, azzal kapcsolatban, hogy hadd én üljek a kormány mögé és egyszerűen bepattant a vezető ülésre.
- Kösz - sértődtem meg és egész út alatt a hajnali Los Angeles-t figyeltem az ablakon keresztül.
- Ne nyafogj, itt vagyunk - mondta, aztán kiszálltunk a kocsiból. Szinte még sötét volt és csak a világító tábla miatt találtuk meg a Starbucks-ot.
- Jó estét - köszöntötte bent a többieket Jared.
- Reggel van - közölte az információt Jenna, aki úgy látszik, hogy felébredt.
- Nézz ki - javasolta Unikornis. Rayon eljátszása után kezdtem el Unikornisnak hívni és rajta maradt - Nem igaz, hogy neked nincs korán...
- Igen, korán van, de mit tudok kezdeni vele? Ekkor kezdődik a meló és kész - vonogatta vállát Jenna.
- Pacsi! Én is ezt mondtam neki! - lelkesedtem. Jenna már nem annyira, és közölte, hogy "neki ehhez nincs kedve", aztán elment hátra a raktárba.
- Fiúk, lányok hat óra, a munka mindjárt kezdődik - mondta Ben nagy boldogsággal és a Starbucks-ban levő nagy digitális órára nézett. 5:59 volt - És három-kettő-egy! Megnyitottunk! - kiabálta. Kinyitotta az ajtót beengedve a kint várakozó vevőket. Hihetetlen, hogy a los angeles-i dolgozók milyen korán mennek dolgozni. Az emberek megrohamozták a pultot és egymás szavába vágva ordították be kedvenc kávéjuk nevét.
- Nyugalom emberek! Nem kell izgulni! Hamarosan mindenki megkapja a kávéját, csak várják ki a sorukat! - próbáltam lenyugtatni a vevőket.
- De nekem sietnem kell a munkahelyemre! - kiáltotta be egy nő. Erre mindenki elkezdett beordibálni, hogy "neki bizony sietnie kell" és egyre feszültebbé vált a helyzet. Voltak olyan ötleteim, miszerint rendeződjenek csoportokba az emberek pl: akik nem sietnek, akik sietnek és akik nagyon sietnek, de elvettem magamban, mivel semmi értelme nem lett volna. Még egy lapáttal rátett az is, hogy "véletlenül" Jared felállt a pénztárpultra és elkezdte énekelni a Closer To The Edge-t (http://www.youtube.com/watch?v=mLqHDhF-O28). A tömeg tapsolt Jarednek, aki persze nagyon élvezte a szereplést. És persze az emberek rájöttek, hogy a Starbucks-ban dolgozunk. Én pedig tarthattam egyedül a frontot, rockszár lelkének hála.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése