2013. december 28., szombat

Karácsonyi köszönetnyilvánítás versenyre való jelentkezéssel egybekötve

Kedves olvasók szorítsatok, hogy sikerüljön! Jelentkeztem ugyanis egy blogversenyre, ahol vár rám pár megmérettetés...:)
Szeretnék kapni tőletek visszajelzéseket a blog kapcsán. Fontos lenne :) Szóval nem harapok, írj nyugodtan kritikát a blogomról vagy egy fejezetről, ahogy gondolod. Szívesen fogadom a visszajelzéseket. És ha te, igen te most éppen ezt olvasod, akkor engedd meg, hogy Kellemes és Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánjak! Nemsokára a szilveszter is eljön és addig nem lesz új bejegyzés, szóval Boldog Új Évet is! Most, hogy mindenkinek a legjobbakat kívántam, jöjjön egy kis köszönetnyilvánítás. Nagyon elképedtem és meglepődtem azon a tényen, hogy nyár óta milyen nagy mértékben növekedik az olvasóim száma. Hihetetlenek vagytok! Ezt is köszönöm. És persze azok az emberek, akik mindig mellettem álltak, elviseltek és szerettek ebben az évben. A szüleim, a barátaim (K.O.D.V), a bátyáim, a sógornőim, az unokaöcséim, az unokahúgaim, a mamám...Ők. Akikre mindig számíthattam, akik egoizmusomat és önzőségemet hátrahagyva a bennem rejlő igaz embert ismerték meg. Akiket nem tudok pótolni...És a legjobb az, hogy ezekre a dolgokra nem most jöttem rá. Nem a "szeretet ünnepén", hanem év közben. Mert nem csak karácsonykor kell szeretnünk egymást. Nem csak ünnepek alkalmával kell a másikra gondolnunk, hanem minden egyes nap. Bizonyítsd be a szeretetedet figyelmességgel, odaadással, megbocsátással, jólelkűséggel, ne pedig drága és semmitmondó ajándékokkal! Ha adsz is ajándékot, azt ne azért csináld, mert muszáj. Törekedj arra, hogy az illetőnek tetsszen az, amit kap és arra, hogy eközben te is érezd jól magad! Örülj neki, hogy adhatsz! Ebben a pénz által uralt világban már csak a szeretetnek van értéke. Szeress! És most, hogy ennek a kis monológnak a végére értél, ölelj meg valakit!
Szóval élvezd ki a pihenést, a lustulást vagy amit éppen csinálsz! A lényeg az, hogy jól érezd magad! Kellemes Ünnepeket!                                         Kata :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése